آیا امکان عودت وجه وجود دارد؟

در صورتی که کالای شما شامل مفاد عودت کالا و مرجوعی شود، امکان عودت وجه وجود دارد.(که در زیر آمده)
در غیر اینصورت اگر کالای خریداری شده و به هر دلیلی خوشایند مشتری نبود و فروشگاه نیز مقصر شناخته نشود.
اماکن عودت وجه به دلیل کسر مالیات و ... وجود ندارد.

مرجوعی :

فقط در صورتی که با موارد بند الف رو به رو شدید امکان مرجوع کالا را دارید :
بند الف )
1.مشخصات اعلام شده در سایت سیگنال تیک با مشخصات واقعی محصول تحویلی مطابقت نداشته باشد.
2.محصول مورد نظر با برچسب اصل بودن فروخته شده باشد ولی اصل نباشد و این مورد توسط افراد ذی صلاح تایید شود.
گارانتی اجناس خریداری شده نامعتبر باشد. ( تمامی شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش از طریق وزارت صمت و سامانه همتا قابل پیگیری هستند)
کالای تهیه شده آکبند ( نو ) نباشد یا با وجود نو بودن دارای ایراد باشد.
نکته 1 : چنانچه مشمول استفاده از این بند هستید و کالا دارای گارانتی است می بایست کالای خریداری شده را به گارانتی مربوطه ارسال نمایید.
بند ب )
با توجه به موارد بند الف ، اگر قصد مرجوع کالا را داشتید :
1.برای مرجوع کالا ابتدا می بایست قبل از ارسال کالا در ساعات اداری با واحد پشتیبانی با شماره 02533554880 تماس بگیرید و در تلگرام، واتساپ بله شماره 09379256677 درخواست خود را ثبت کنید.
2. چنانچه پس از رسیدن محصول قصد عودت محصول را داشتید ، باید توجه داشته باشید که فقط کالاهایی قابل عودت هستند که بسته بندی و پلمپ محصول باز نشده باشد و جعبه فاقد پارگی و خرابی باشد و هیچگونه برچسب و نوشته ای بر روی جعبه اصلی نباشد.همچنین توجه داشته باشید که هزینه ارسال و عودت به عهده خریدار می باشد.
3.**کالاهایی که در سامانه همتا به نام خریدار ثبت شده باشند ، امکان عودت ندارند.**
4.وجه کالای عودت داده شده فقط به حساب مبدا قابلبرگشت است و امکان واریز وجه به حساب شخص دیگر وجود ندارد.
5.مدت زمان واریز وجه کالای عودت داده شده به حساب مبدا 7 روز کاری می‌باشد.

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش