آیا امکان عودت وجه وجود دارد؟
در صورتی که کالای شما شامل مفاد عودت کالا و مرجوعی شود، امکان عودت وجه وجود دارد.(که در زیر آمده)
در غیر اینصورت اگر کالای خریداری شده و به هر دلیلی خوشایند مشتری نبود و فروشگاه نیز مقصر شناخته نشود.
اماکن عودت وجه به دلیل کسر مالیات و ... وجود ندارد.
مرجوعی :
فقط در صورتی که با موارد بند الف رو به رو شدید امکان مرجوع کالا را دارید :
بند الف )
1.مشخصات اعلام شده در سایت سیگنال تیک با مشخصات واقعی محصول تحویلی مطابقت نداشته باشد.
2.محصول مورد نظر با برچسب اصل بودن فروخته شده باشد ولی اصل نباشد و این مورد توسط افراد ذی صلاح تایید شود.
گارانتی اجناس خریداری شده نامعتبر باشد. ( تمامی شرکت های ارائه دهنده خدمات پس از فروش از طریق وزارت صمت و سامانه همتا قابل پیگیری هستند)
کالای تهیه شده آکبند ( نو ) نباشد یا با وجود نو بودن دارای ایراد باشد.
نکته 1 : چنانچه مشمول استفاده از این بند هستید و کالا دارای گارانتی است می بایست کالای خریداری شده را به گارانتی مربوطه ارسال نمایید.
بند ب )
با توجه به موارد بند الف ، اگر قصد مرجوع کالا را داشتید :
1.برای مرجوع کالا ابتدا می بایست قبل از ارسال کالا در ساعات اداری با واحد پشتیبانی با شماره 02533554880 تماس بگیرید و در تلگرام، واتساپ بله شماره 09379256677 درخواست خود را ثبت کنید.
2. چنانچه پس از رسیدن محصول قصد عودت محصول را داشتید ، باید توجه داشته باشید که فقط کالاهایی قابل عودت هستند که بسته بندی و پلمپ محصول باز نشده باشد و جعبه فاقد پارگی و خرابی باشد و هیچگونه برچسب و نوشته ای بر روی جعبه اصلی نباشد.همچنین توجه داشته باشید که هزینه ارسال و عودت به عهده خریدار می باشد.
3.**کالاهایی که در سامانه همتا به نام خریدار ثبت شده باشند ، امکان عودت ندارند.**
4.وجه کالای عودت داده شده فقط به حساب مبدا قابلبرگشت است و امکان واریز وجه به حساب شخص دیگر وجود ندارد.
5.مدت زمان واریز وجه کالای عودت داده شده به حساب مبدا 7 روز کاری میباشد.