افزایش 35 درصدی هزینه پست






شرکت ملی پست از روز شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ نرخ خدمات پست در سال ۱۴۰۲ را بین ۲۸ تا ۳۵ درصد برای تمام خدمات ارسال پستی خود افزایش داد. افزایش نرخ خدمات پستی روی نرخ پایه کرایه پستی و دیگر مولفه‌های تاثیرگذار در نرخ پستی اعمال شده است.

برای محاسبه دقیق هزینه ارسال به صفحه هزینه پستی ۱۴۰۲ مراجعه کنید.

نرخ پایه کرایه پستی ۱۴۰۲

بر اساس بخش‌نامه منتشر شده از سوی شرکت ملی پست در خصوص افزایش نرخ خدمات پست در سال ۱۴۰۲ نرخ پایه کرایه پستی به شرح زیر تغییر کرد.

نرخ پایه کرایه پستی در هزینه ارسال درون استانی (از یک شهر در یک استان به شهر دیگری در همان استان) برای یک مرسوله پستی با وزن یک کیلوگرم یا کمتر، از مبلغ ۱۰،۴۵۰ تومان در سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۱۴،۱۰۰ تومان در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است. به عبارت دیگر هزینه ارسال درون استانی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ مبلغ ۳،۶۵۰ تومان معادل با ۳۵ درصد افزایش پیدا کرد.

برای بسته‌های پستی با وزن بیش‌تر از یک کیلوگرم به نرخ پایه کرایه پستی درون استانی مبلغ ۴،۵۰۰ تومان افزوده می‌شود.

نرخ پایه کرایه پستی در هزینه ارسال برون استانی همجوار (ارسال از یک استان به استان همجوار خود) برای یک مرسوله پستی با وزن یک کیلوگرم یا کمتر، مبلغ ۱۵،۲۷۵ تومان در سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۲۰،۰۰۰ تومان در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است. به عبارت دیگر هزینه ارسال برون استانی همجوار در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ مبلغ ۴،۲۷۵ تومان معادل با ۲۸ درصد افزایش پیدا کرد.

برای بسته‌های پستی با وزن بیش‌تر از یک کیلوگرم به نرخ پایه کرایه پستی برون استانی همجوار مبلغ ۴،۷۰۰ تومان افزوده می‌شود.

نرخ پایه کرایه پستی در هزینه ارسال برون استانی غیرهمجوار (ارسال از یک استان به استان غیرهمجوار خود) برای یک مرسوله پستی با وزن یک کیلوگرم یا کمتر، از مبلغ ۱۶،۰۶۵ تومان در سال ۱۴۰۱ به مبلغ ۲۱،۷۰۰ تومان در سال ۱۴۰۲ افزایش یافته است. به عبارت دیگر هزینه ارسال برون استانی غیرهمجوار در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ مبلغ ۵،۶۳۵ تومان معادل با ۳۵ درصد افزایش پیدا کرد.

برای بسته‌های پستی با وزن بیش‌تر از یک کیلوگرم به نرخ پایه کرایه پستی برون استانی غیرهمجوار مبلغ ۴،۷۰۰ تومان افزوده می‌شود.

افزایش هزینه شناسه الکترونیکی مرسوله پستی در سال ۱۴۰۲

همچنین هزینه شناسه الکترونیکی اختصاص داده شده به یک مرسوله پستی ۳۵/۵ درصد افزایش یافته است. مبلغ هزینه شناسه الکترونیکی مرسوله پستی در سال ۱۴۰۲ به مبلغ ۱۹۴ تومان افزایش یافته است و  از مبلغ ۵۴۶ تومان در سال ۱۴۰۱ به مبلغ۷۴۰۰ تومان در سال ۱۴۰۲ تغییر کرده است.

از این رو سیگنال تیک ضمن عذرخواهی از شما بازدیدکننده محترم بابت افزایش هزینه پستی، در نظر دارد کد تخفیفی را جهت کم کردن هزینه ارسالی ایجاد کند.
کد تخفیف تا تاریخ 21 مرداد برای خرید بالای 250 هزار تومان جهت کاهش هزینه های پستی:

12post12

سبد خرید

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش